torsdag den 31. oktober 2013

At vælge det gode liv til... og bevare respekten.. for sig selv.

Jeg er medlem i en del grupper ,på Facebook, bla andet nogle der omhandler menneskelige relationer, der er en gennemgående tråd ,hvor jeg syns der kan være et problem, om at kende sit eget værd.

Mange mennesker er i tvivl om hvorvidt det er iorden at behandle andre på en måde som får mig til at krumme tæer, jeg tænker .. hvorfor være i en relation, som ikke vil dig det bedste...?
Hvorfor vælg at lade sig træde på, blive behandlet uden respekt osv...

Jeg syns der indimellem er så utrolig mange spørgsmål der tyder på at der er en hel del "svage" mennesker i dette land, det burde ik være til diskussion om hvor vidt man skal lade sig udnytte, træde på, affinde sig med osv. Handler livet i bund og grund om at vi skal være gode ved os selv, for at kunne være gode ved andre, og at INGEN har fortjent at andre behandler dem dårligt, men...... nogen vælger jo at LADE sig træde på osv. i et forsøg på at opnå accept og respekt...den holder bare ikke.. vi har alle et ansvar for at vi får et godt liv... SKAB DET LIV DU ØNSKER DIG, og lad være at LADE andre behandle dig uden respekt.. Dagens tanke..... 

For øvrigt.... man får hva man gir.... så hvis man behandler andre skidt, vender den ALTID tilbage med 100 km i timen...

Jeg VED godt at det er nemt at sige, men at vælge et liv i manglende respekt, vil ALDRIG løfte nogen ..... så derfor er mit råd, find din balance,og vid at KUN DU SKABER DIT LIV...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar