torsdag den 12. september 2013

En heldig kartoffel, eller en Win Win.....;-)

Jeg har haft en ærinde på Omlasteren  (Genbrugspladsen) idag med 3 sække "småt brændbart" for en veninde..
Jeg er ,som altid i sidste øjeblik.. men... denne gang var det rigtig heldigt..for da jeg kom med "mine"3 sække  bilen, holdt der ,foran mig, en bil m trailer...
Der var en far og en stor søn ved at fordele "guldet" og jeg spottede straks 2 store sække med legetøj..kvalitets,legetøj... ud af bilen med mig..og hen og spørge.".er det meningen det der skal ud ?.".g ja..det var det, det er mere end 20 år sa  far´en...  og nu skal det ud, gider ik ha det stående mere...
Jeg var ikke sen til at få de to sække ind i bilen... og havde allerede på vej ud derfra ,en plan.. jeg tar det lige hjem og kigger det ud, og så er der "nyt" legetøj til børn i udsatte familier, på facebook.. Sikke en gave at få...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar