fredag den 27. september 2013

ASEA..........en revolution i nyere tid...

http://www.asea.net/

Her ka du læse om dette nye mirakel middel som i sin korte levetid, allerede har hjulpet 1000vis af mennesker af med de mest mærkelige lidelser...
Det er intet mindre end forrygende...

Det er ikke bare naturligt. Det findes i din krop.
ASEA er billioner af stabile, perfekt afbalancerede redox-signalmolekyler, der er opslæmmet i en ren saltopløsning—de samme molekyler, der findes i menneskets celler.
Redox-signalering er en funktion, der har en central betydning for alt liv på planeten. Redox-signalmolekyler skabes i hver celle i kroppen, og de er livsvigtige for immunforsvaret og for cellernes helbredelsesmekanismer. De er også af så afgørende betydning for livet, at man uden dem ville dø inden for få sekunder. En passende forsyning med redox-signalmolekyler muliggør helbredelse af cellerne: beskadigede, dysfunktionelle celler svinder bort, og sunde, vibrerende celler tager over.
Redox-signalmolekyler er livsvigtige for dine cellers sundhed; det er derfor, din krop selv sørger for at skabe dem. Men efter 12-års alderen laver vores celler færre og færre af disse molekyler. ASEA er verdens eneste kilde til erstatning af redox-signalmolekyler.
Min egen erfaring er at jeg nu er 2 ar mindre på min ene arm, et lille forsøg jeg indledte for at se virkningen af ASEA, og jeg må indrømme at DET VIRKER.... mine ar er stort set forsvundet...og der er nu kun en anelse farveforskel i huden....

Jeg forhandler dette middel og bruger det selv osse....

Kærlig hilsen og se hva det ka gøre for dig....

Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar